Ședința ordinară a Direcției generale asistență socială și sănătate desfășurată în regim online
Astăzi, Direcția generală asistență socială și sănătate s-a convocat în ședința ordinară săptămânală cu șefii direcțiilor teritoriale de asistență socială, la care a participat și viceprimarul de ramură, Angela Cutasevici.
Ordinea de zi a ședinței ordinare Direcției generale asistență socială și sănătate din 30.03.2021:
- Cuvânt de deschidere a ședinței. Situația epidemiologică și măsurile de precauție.
Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate
- Raportarea situației în teritoriul administrat, probleme întâlnite/propuneri/recomandări.
Raportori: Șefii Direcțiilor teritoriale de asistență socială
- Găzduirea și orientarea persoanelor fără domiciliu stabil. Probleme întâlnite/propuneri/recomandări.
Raportor: Conducătorul Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil
- Raportarea activității subdiviziunilor structurale.
Raportor: Șefii subdiviziunilor structurale, Manager Echipa Mobilă
- Inițierea activităților aferente procesului de realizare a programului cu destinație specială de susținere financiară a populației către Sărbătorile de Paști. Desfășurarea analizei necesităților și determinării numărului estimativ al titularilor de ajutor.
Raportor: Carolina Roman, Șef Secție SFP
- Chestionarea solicitanților de prestații sociale, pentru a identifica opinia acestora cu privire la modul de achitare a plăților sociale- cash vs card bancar, în contextul necesității eficientizării modului de achitare a plăților sociale.
Raportor: Marina Buga, Șef adjunct interimar
Toți beneficiarii municipiului trebuie să beneficieze de asistență informațională, consiliere psiho-emoțională și psihologică în vederea sprijinirii persoanelor în etate, persoanelor aflate în situații de dificultate create de situația epidemiologică din țară, a afirmat viceprimarul de ramură.
La moment în vizorul Direcțiilor asitență socială teritoriale se afla circa 20 de mii de beneficiari.
Reiterăm că activitatea Direcțiilor asitență socială teritorială pe toată durată pandemiei nu a fost sistată și continuă să activeze în folosul cetățenilor.
Persoanele care se confruntă cu situații dificile cauzate de pandemia COVID-19, pot, în continuare, solicita informații suplimentare sau ghidaj în anume situații legate de pandemia actuală și pot beneficia de suport pe domeniul social apelând la Serviciul linia verde cu numărul de contact 08 – 00000 – 90.
Specialiștii în domeniu vor fi disponibili să răspundă la solicitările cetățenilor de luni până vineri începând cu 8:00 până la 17:00, cu precăutarea posibilităților de extindere a programului și în zilele de odihnă.
Vă reamintim că site-ul instituţiei noastre (https://dgass.md/) permite accesul la infomaţii actualizate şi utile pentru publicul larg, precum şi la informaţii privind activitatea, serviciile şi prestațiile sociale oferite de Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Sănătate a Consiliului municipal Chișinău.